Verhoog interactie op je site met een quiz

Blijven bezoekers korter dan twee minuten op jouw website hangen? Of merk je dat ze de site verlaten om terug te gaan naar Google? Tijd om een quiz te plaatsen op jouw site!

Een bezoeker op jouw website vindt het leuk om een test of quiz in te vullen. Zeker wanneer het een leuke quiz is om te doen. Stel, je verkoopt feestartikelen, dan is een leuke quiz: “Wat is het ideale thema van het feestje voor jouw kind?” Na tien vragen rolt er een antwoord uit – bijv. Frozen – en kun je direct vlaggetjes, ballonnen en papieren mutsjes verkopen met daarop Anna, Elza en Olaf verkopen aan je bezoeker.

Je kunt blogposts en landingspagina’s verrijken met persoonlijkheidstesten, polls, enquetes en interactieve verhalen. Hierdoor scoor je uiteindelijk niet alleen beter in Google, maar kun je ook jouw lijst met e-mailadressen fors vergroten.

Sinds kort maken wij gebruik van gespecialiseerde software om quizzen en testen te maken. Klanten van Wedouble mogen van dit systeem gebruikmaken. En omdat wij gebruikmaken van een premium-versie, kunnen klanten hun eigen logo uploaden. Daarnaast is het mogelijk om een aangepaste landingspagina aan een resultaat te koppelen en kunnen e-mailadressen direct in het eigen CRM-systeem worden geïmporteerd. Ook is er een koppeling mogelijk tussen Facebook(-retargeting) en de quiz.

Benieuwd naar een voorbeeld? Hieronder een paar mogelijkheden op een rij.



Ook geïnteresseerd? Neem contact op met Wedouble en vraag naar de mogelijkheden.

Deel dit bericht!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someoneShare on LinkedIn
Geplaatst in Marketing.

Vincent van der Graaff

Als online marketeer werk ik om bedrijven online te laten groeien. Dat is volgens mij alleen haalbaar door samen te werken. Ik combineer graag online strategieën met (wordpress)websites en de juiste online marketing instrumenten. Daarnaast werk ik ook aan de groei van Wedouble.