Remarketing: bereik klanten die je website hebben bezocht

Hoe heet die ene site nu ook alweer waar die leuke sneakers in de aanbieding zijn? Iets met Zal… Laat maar, ik ga wel naar een andere webshop.

Bovenstaande situatie is natuurlijk heel herkenbaar. Dagelijks bezoek jij waarschijnlijk tientallen sites, maar je herinnert je vast niet alle sites waar je bent geweest.

Het is niet voor niets dat veel marketeers remarketing inzetten. Dankzij remarketing bereik je klanten die je website hebben bezocht. Zodra zij jouw site bezoeken, worden ze opgeslagen in een lijst, waarna je ze via het displaynetwerk van Google of via Facebook opnieuw kunt bereiken.

Remarketing is ook de perfecte manier om klanten te bereiken die nog net niet klaar zijn om te kopen. Wanneer je een duur product wilt aanschaffen, dan duurt dit proces vaak maanden. Eerst ga jij je oriënteren, vervolgens vergelijk je jouw favoriete producten om uiteindelijk de knoop door te hakken. Dankzij remarketing kun je de bezoeker later in het proces bereiken, zodra hij of zij klaar is om een product te kopen.

Wedouble zet remarketing in voor klanten. Zo gebruiken we remarketingadvertenties om bezoekers van Lesautodeal.nl opnieuw te triggeren. Het resultaat zie je hieronder.

Meer weten over remarketing en de mogelijkheden hiervan? Neem contact met Wedouble op!

Deel dit bericht!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someoneShare on LinkedIn
Geplaatst in Marketing.

Vincent van der Graaff

Als online marketeer werk ik om bedrijven online te laten groeien. Dat is volgens mij alleen haalbaar door samen te werken. Ik combineer graag online strategieën met (wordpress)websites en de juiste online marketing instrumenten. Daarnaast werk ik ook aan de groei van Wedouble.